apamehmall5001

apamehmall5001

apamehmall5001

apamehmall5001

بازاریابی در صنعت بیمه

 بازاریابی در صنعت بیمه

هر کسب و کاری برای رشد نیاز به بازاریابی عالی دارد. وقتی سود شما به یک جریان ثابت از مشتری های جدید بستگی دارد، یافتن راه های موثر برای جذب مشتریان بالقوه اهمیت بیشتری پیدا می کند. خوشبختانه، ماندن در صدر روندهای بازاریابی بیمه می تواند به شما کمک کند تا بازی تولید سرنخ خود را افزایش دهید. مقاله بازاریابی در صنعت بیمه را در سایت آکادمی بیمه مرور کنید.

 صنعت بیمه

بیمه مدت‌هاست که یک بازار کاملاً تثبیت‌شده و بسیار رقابتی بوده است که با یک مدل کسب‌وکار بالغ و درآمدهای تکراری و قابل پیش‌بینی مشخص می‌شود و رشد عمدتاً در قالب مشتریان جدید رخ می‌دهد. همانطور که بازیکنان موقعیت های خود را تحکیم می کنند، رشد کسب و کار به طور فزاینده ای دشوار می شود.

بیشتر بخوانید

بیمه منازل مسکونی

به دنبال مقابله با این وضعیت، شرکت‌های بیمه شروع به تنوع بخشیدن به کسب‌وکار خود هم در درون و هم بدون هسته سنتی خود کرده‌اند، به روی مخاطبان جدید باز می‌شوند و دیجیتالی‌سازی را برای همگام شدن با رقبا تطبیق می‌دهند.

 

صنعت بیمه به شدت به رشد مداوم مشتریان خود متکی است. یک شرکت بیمه برای داشتن یک تجارت عالی است زیرا مشتریان شما باید هر سال بیمه نامه های خود را تمدید کنند. این فرصت‌های منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند، زیرا اغلب می‌توانید زیان کوچکی در هزینه‌های جذب مشتری خود متحمل شوید. باید بدانید بسیاری از مشتریان شما سیاست‌های خود را در سال بعد تمدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

تیم سازی بیمه

بخش چالش برانگیز رشد پایگاه مشتری شماست. شرکت های بیمه اغلب با شرکت‌های بزرگ با بودجه‌های بزرگتر علاوه بر رقبای محلی خود رقابت می‌کنند. با تکیه بر تجربه خودم در کمک به شرکت های بیمه در بازاریابی دیجیتالی، در اینجا چندین استراتژی وجود دارد که به شما کمک می‌کند شرکت خود را برای موفقیت بازاریابی در صنعت بیمه موقعیت‌ خوبی قرار دهید.


 

 https://academy-bime.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-2/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد